کرم پودر دوست با پوست
نوشته شده توسط : علی پور


مشاهده

بهترين مارك كرم پودر
۹. کرم پودر دوست با پوست
کرم پودر ضد چروک از خصوصیت های کرم پودر خوب

با پیشرفت صنعت ایجاد اسباب آرایش و پیرایش و تجهیز آزمایشگاه ها به تجهیزات ویژه، تولیدات آرایشی تغییرات مفیدی کرده‌اند. امروزه یک کدام از خصوصیت های یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی در کنار پوشش عیوب چهره میباشد. مثلا کرم پودر ضد جوش علاوه‌بر مهار چربی پوست به تهیه سبوم آن نیز میپردازد. کرم پودر آبرسان، ضمن اینکه پوشش خیر روی پوست کم آب تولید میکند، آن را عمیقاً رطوبت‌رسانی کرده و ضمن معالجه، از بروز کم آبی دوباره آن خودداری می نماید. همینطور در شایسته ترین کرم پودر، ترکیبات ضد پیری و ضد چروک موجود است تا پوست در درازمدت برنا‌خیس و شاداب‌خیس شود.

کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
‎45,000 تومان‎53,000 تومان ٪15
مشاهده
۱۰. شایسته ترین برند کرم پودر
کلیه‌ی آنچه از خصوصیت های یک کرم پودر خوب برایتان آوردیم صرفا از عهده‌ی برندهای دارای اعتبار و تأییدشده برمی‌آید. پس برای خرید شایسته ترین کرم پودر سراغ برندهای مطمئن و دارای اعتبار بروید تا به نگهداری تندرست و زیبایی خویش یاری کرده باشید. برندهای پوپا، ژیوانشی، گرلن، دوسه، فلورمار، فارماسریز، اریکه، سینره، این‌لی و آمیتیس را می‌اقتدار به‌تیتر شایسته ترین برند کرم پودر معرفی کرد.

حرف آخری

درین نوشته ی علمی همت کردیم شما‌را با خصوصیت های یک کرم پودر خوب آشنا کنیم. درپی از شما دعوت می کنیم برای خرید شایسته ترین برند کرم پودر به مغازه اینترنتی اردمی – منبع تخصصی تولیدها آرایشی، بهداشتی و تندرستی خصوصی بزنید. در‌این دکان طیف وسیعی از شایسته ترین کرم پودر از معتبرترین برندهای کشور ایران و دنیا عرضه شده‌است. با یک جست‌وجوی معمولی می توانید جنس متناسب با رنگ، محصول و نیاز پوست خویش را پیدا فرمائید. شما چه ملاکی برای کرم پودر عالی می شناسید؟ برای ما بنویسید.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: